sjukling.

Kom till jobbet vid 14, skulle egentligen ha jobbat till 20, men eftersom jag mådde allt annat än bra så körde min chef hem mig vid 18. Snelt va? :) Mådde verkligen inge vidare. Lät som en kråka när jag pratade, svettades och frös om vart annat och ville bara lägga mig ner och dö. Så kul var min dag...

Igår fyllde lilla Nutte år. :) Så efter jobbet kom pappa och hämtade mig och jag övningskörde hem till familjen Lundgren. Där fann jag bland annat tre av mina favorit brudar och två av mina favorit pojkar från jakan. Oj så kul det var att träffa dom! Har inte träffat dom sen i januari! Så det var ju verkligen på tiden... Jag lät som en kråka även igår, men jag tror dom stog ut med mig ändå. ;)

Tänkte bjuda på två bilder från mitt besök hos Emma i onsdags. Bilderna kanske inte är dom bästa, men man ser iaf lite granda hur min nya frilla ser ut.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0