ons - sön.

Vad händer och fötter

Onsdag
Först blidde det skola för min del. Sen åkte jag till tempo för att jobba. Efter jobbet åkte jag till berga och gick på tompas.
Haft roligare måste jag erkänna, men man har ju inte roligare än vad man gör sig. Men jag träffa en del som jag inte träffat på jätte länge, och det var skoj! :)

Torsdag
Vaknade upp hos Lollo och åkte sen till tempo för att jobba. Igen. Sen åkte jag hem och tittade på Bonde Söker Fru*. Åt godis och kände mig allmänt tjock.

Fredag (idag)
Sov till halv tre. Sen gick jag upp, åt frukost och sen blidde det jobb. Igen. Sen åkte jag hem till min kära mor och bjöd henne på middag. Det blidde grillad kyckling med sallad. Sen fick vi kladdkaka och grädde. MMMMMMMMMM.

Lördag (imorgon)
Ska jobba. Igen. Det jobbiga idag blir dock att jag ska jobba fyra timmar med två som inte är direkt snabba i kassan. Den ena tränings jobbar fortfarande och den andra har precis slutat tränings jobba. Så jag kommer alltså behöva vara i kassan dessa fyra timmar. Sen är jag dessutom själv två timmar. Det blir alltså en hel dag för mig i kassan, nästan iaf.

Söndag (iövermorgon)
Först jobba. Igen. Sen drar jag mig till berga och Lollo. Vi gör oss i ordning och sen blir det skiva. Jag ska vara snickare.


* ja, min morbror är med i Bonde Söker Fru. Ja, jag hoppas att det går bra för honom. Nej, jag hoppas att han inte blir bland dom fyra som får mest brev. Men mest vill jag bara att det ska gå bra för honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0