Min helg i Luleå.

Mitt i allt det negativa om denna helg tänkte jag bjuda på kulheter från förra helgen när jag hälsade på min kära bror och hans rumskamrater i Luleå.





På fredagen flög jag upp och möttes av Jocke och Carro. :) Vi åkte och handlade och sedan bar det av till deras lägenhet där Davvan väntade. Carro körde för att hon någon timme tidigare tagit körkort. Och hon var väldans duktig och modig tyck jag! :)
Kvällen bjöd på en bra film, god korv, trevligt sällskap, härligt gitarr spel och en hel del trevliga konversationer med tillhörande skratt!

Jocke och Davvan säger POKE!


Carro och Jocke


Davvan och Erik


Laga stol med silvertejp, jo jag tackar! Btw så tyckte David det var sjukt kul!



På lördag morgon begav jag, Jocke, Carro, Davvan och Stefan oss till Kåbdalis för att åka skidor.
På kvällen bliddet det grillning och vi fick förstärkning av Johanna, Mari, Johannes och Samuel. Det bjöds på god mat och trevlig sällskap ännu en gång.


David gillar inte tidiga mornar. Så stavan kom fram!


Carro och jag i liften, överlyckliga över att snart få glida ner för backen. ;)


Jag, Stefan, Jocke och David. (Bilden snodd och tagen av Carro)


Efter massa tjat från Stefan åkte Carro på lite vatten. (Bilden snodd av Carro och tagen av Stefan)


Pojkarna var så inne i sitt grillande att dom inte märkte av mig.
8-)



David gillar mat. (Snart kommer ett collage med bilder på Davvan när han äter. ;))




Söndagen började med att jag vaknade av Carro som gjorde lite frukost. Hon kunde nämligen inte somna om efter att ha vaknat vid typ 5. Sen dundrade Jocke upp. Själv sprang jag in till David för att få skeda lite. :)))
Sen begav vi fyra oss till Mari för och titta på Robinsson och äta scones som Mari hade bakat till oss. Förutom jag, Jocke, Carro, Davvan och Mari fick vi sällskap av Stefan och Samuel.
Efter det vandrade vi till ICA och köpte glass. Sen var det dags för mig att åka till Kallax och sen flyga hem...


Carro lånade min soffa.
;)



Morgongymnastik med en väldigtstirrig Carro.



En hungrig David. :)



Påväg till Mari och sconesen



Carro, Mari, Stefan, Jocke och Samuel



Bror.
<3
____________________________


Ett stort tack till er alla, men framför allt Jocke och Carro. Förra helgen var helt underbar. Tack för att ni finns. <3

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du kommer tillbaka snart, jag tycker om att ha dig här, så trevligt med sällskap! =)

(Jag vet, jag vet jag veet, sen när jocke är klar här, så kan du ta hans plats och bo här med mig, ja men titta så bra!)

2009-05-06 @ 13:41:48
URL: http://caroliten.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det lär jag göra snart! :))

Haha, tanken är faktiskt lite så. Dock så lär väl du ha typ ett år kvar när jag börjar. 8-)

2009-05-06 @ 18:13:49
URL: http://sofaaj.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0