låt mig få sova.

Ska snart iväg och jobba. Skulle egentligen ha börjat 9, men Lollo ringde igår och undra ifall vi kunde byta, och att få börja tre timmar senare tackade jag inte nej till. För sova lite längre känns som jag aldrig får göra längre... Men vi får se hur jag orkar dagen. Värken i munnen har börjat lagt sig, men halsen är svullen och trycker på öronen så jag känner mig väldigt svullen. Så låter jag som en kråka till och från. Vaknade med en slemboll i munnen, men efter lite slemlösande så försvann det.
Känns som om jag kommer ramla ihop vilken sekund som helst. Men jag ska försöka hålla mig uppåt.

Jag blev precis jätte sugen på kakor. Ge mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0