jobb, jobb och åter jobb...

Idag har jag jobbat. Dagen började ändå rätt bra, jag var glad och tyckte att det var ovanligt skoj. Men det gick över sen, tack vare några otroligt trevliga kunder.. :) Var väldigt lätt irriterad idag så jag hade nog itne blivit bitter mot dom i vanliga fall, men så kan det ju inte vara varje dag... Men jag tog mig en jogging tur när jag kom hem så jag fick ur mig all irritation. ;) Dessutom hade vi två helt nya i kassan idag som jag fick hjälpa. Dock inte hela tiden, men ett tag. Först den ena, sen när hon gått hem kom den andra.. Men det gick rätt bra ändå.
Har insett att jag inte kommer ha en helt ledig dag från båda jobb och skola på ett bra tag. Skit kul.

Om drygt 40min kommer Amanda och hämtar mig så ska vi åka till Natha och ha mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0