inge mer Tonårsliv.

Var hos Emma igår och klippte mig. Tänkte ta en bild och langa upp lite senare ikväll, om jag orkar och har lust.. Blev iaf super duper mega nöjd! Hon är så jäkla grym! :) Medan hon pysslade med mammas hår sprang jag runt och busade med Simon. Vi hade rätt skoj måste jag erkänna. Iaf om jag själv får säga det. ;)

Har haft sjukt ont i käften ett tag. Mina visdomständer är påväg upp. Kan inte påstå att det är så jäkla skoj. Till råga på allt har jag ont i öronen och i halsen. Så jag skulle väldans gärna ta mitt huvud och kasta bort det.

Idag var jag först i skolan och hade en lektion. Sen var min skoldag slut. Sen när det blev dags drog jag för att ledsaga lite. Så jag och min lille gosse tog oss till stallet för att rida lite. Eller ja, inte jag, men han. Och idag var han super gullig. Jag fick en kram och han sa att jag var snäll. :))) Kan inte annat än bli glad när han blir sån och ska kramas.
Kollade nyss på sista avsnittet av Tonårsliv, så jäkla underbar serie! Alla tre brudarna berör mig på olika sätt. Tycker dom är sjukt coola! Monica som är ung mamma och verkligen har gått från klarhet till klarhet i sitt liv. Cecilia med sin dyslexi som kämpar på och verkar vara hur go som helst. Joanna som kämpar på med sin anorexi och ångest. Jag önskar dom alla tre all lycka!
Att Tonårsliv nu är slut är jäkligt trist! Vad ska man nu kolla på?

Btw, någon som vill med på studentskiva 27:e maj på Mangobar? Är väldigt taggad men inte på att gå dit själv. Nån annan som vill tagga till?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade jätte gärna velat, men kan inte då =/

2009-05-15 @ 16:12:08
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nee jag hörde det! :/ Mindre skoj juh!

2009-05-15 @ 22:31:23
URL: http://sofaaj.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0