en värdelös lista.

Jag har insett att min senaste kyss: inte var något speciellt...
Jag lyssnar på: ljud
Jag pratar: när jag tycker att det behövs
Jag älskar/tycker om: min familj
Min bästa vän är: något jag inte har...
Min första riktiga kyss: var inte heller något speciellt...
Jag avskyr när folk frågar: vad har du för BHstorlek?
Kärlek är: helt främmande
Mitt bästa: absoluta favorit ställe på jorden är High Chaparral
Jag kommer alltid att: tycka om mina favoriter från jakan
Jag tröttnar aldrig: på Mingas närhet...
Sist jag grät var: idag....
Min mobiltelefon är: rätt ny
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: borstar jag oftast tänderna
Just nu tänker jag på: att jag vill ha en kram
Bebisar är: gulliga ibland
Imorgon ska jag: gå i skolan om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0