Det var inte igår...

... Men jag förlåter mig själv för jag har haft fullt upp.

Var på skiva igår. Var skoj! Fick dock nåt ryck och började må allt annat än bra. Jag hatar ångest. Alldeles för mycket tankar som snurrar just nu. Igår rann bägaren över. Sansade mig dock rätt fort. Tur var väl det... Bea var en ängel och tog en promenad med mig. Sen satte jag mig utanför och väntade på Ante. Sen tog vi en taxi till danderyd och sen natt bussen till berga. Efter det ringde jag mamma så hon kom och hämtade mig. Så fick jag sussa på en soffa på hennes jobb. Kände att det nog var en bra idé att vara med mamma ifall det skulle hända nåt. I morse åkte jag med mamma hem, sket i skolan. Tänkte att eftersom jag bara har en lektion kan jag lika gärna skita i den. Hade ändå inte fått nåt gjort...
Idag har jag ledsagat. Det är verkligen helt underbart! Jag gillar verkligen min gosse något helt otroligt! Han var jätte gullig idag och pussade mig på armen. :)))) Och så var han jätte duktig!

Kom underfund med att i måndags var första gången jag var ledig utan att ha något för mig. Dock så gjorde det inte så stor skillnad eftersom jag var helt sliten efteratt ha jobbat dagen innan och sen varit på skiva och kom hem vid 8 på morgonen. Sov 1½ timme den natten och sen åkte jag och dansade. Gick dock och la mig och sov efter 1 timme. 8-) Hur som så var det alltså första gången på över 1 månad som jag var ledig. Annars har jag antingen gått i skolan eller jobbat, eller både gått i skolan och jobbat. Vad är ledighet liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0