B&J är skiten.

Har precis vräkt i mig en halv burk med Ben & Jerry's - Half Baked, inte den godaste glass jag ätit men inte heller den äckligaste. Helt okej god. Ner gick den ju iaf. ;)
Dagen har varit rätt seg, har mått halv risigt. Tror att jag dessutom håller på att bli sjuk för jag hostar som jag vet inte vad ibland. Men annars så.
Tog mig en spring tur med Minga efter maten. Efter det så blidde det badning av vovve, då var man inte så populär vill jag lova. Men nu är vi båda rena.

Jocke kom hem igår, åkte igen idag... Han skulle till Scania i Södertälje idag på nå skit. Så han flög ner från Luleå för att åka dit. Så har iaf fått sagt hej till honom och delat en måltid. Inte illa va?

Funderar till och från en hel del om sommaren. Det känns lite konstigt att jag inte ska jobba på Tempo, har nämligen fått jobb på Görjansgården. För er som inte vet vad Görjansgården är kan jag berätta att det är ett äldreboende och så finns det hemtjänst där oxå. Det ska jag alltså roa mig med hela sommaren. Tror att det kan bli sjukt kul eftersom jag gillade Enebacken så sjukt mycket!

Jag har en liten fråga till er läsare. Är det något speciellt som ni vill att jag ska skriva om? Är det något ni tycker saknas, något som ni vill se mer eller något ni vill se mindre av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0