villan.

Efter ytterligare ett besök på villan så insåg jag idag att jag kan varenda detalj i det där rummet.. Jag vet vart var enda eluttag sitter, vilka färger det är på inpluggningarna på datorn, hur många sladdar det ligger på golvet, åt vilket håll fönstrerna öppnas och vilken färg papperskorgen har.För varje gång hon frågar mig om något och jag måste leta och rota efter svaret, studerar jag alla dessa detaljer. Och varenda gång börjar jag på samma ställe. Det går per automatik. Att jag står ut är för mig ibland en väldig gåta. Men sen när jag tänker en gång till så vet jag att jag måste. För att kunna stå på egna ben och växa som människa, så behöver jag det här. Trots allt virrvarr innan och efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0