tårta och planering.

Igår var jag och besökte min praktikplats för att ha ett sista samtal med min handledare och bjuda alla söta rara på fika. Så i fredags bakade jag mig en liten tårta och det var väldigt uppskattat! Alla tanterna var så glada och tyckte att den var väldans god. :) Det var flera styckna som tyckte att jag skulle öppna ett kondis, men vi får väl se hur det går med den saken. ;P
Hur som så gick samtalet bra. Och när det sen var dags att säga hejdå till alla blev det lite tungt. Men jag lovade att jag skulle hälsa på snart igen, och det det ska jag verkligen göra!
igår kväll var det meningen att jag skulle det Jakan på inflyttningsfest men eftersom jag har varit och fortfarande är sjuk så hoppade jag det. Tur var nog det för vid 23 gick jag och la mig med en väldans värk i hela kroppen.

Det börjar bli dags att planera sommaren. Eftersom jag är en sån som gärna tar dagarna som dom kommer är det lite svårt och jobbigt. Dessutom så har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att åka till High Chaparral och flytta. Men sen då? Skulle gärna göra nåt annat, åka nånstans... Men vart? Och med vem/vilka?
Hur som så ska behöver jag lämna in om när jag vill jobba på Tempan, men det lär väl inte bli så mycket. Har troligen jobb på g på annat håll. Det gäller bara att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0