plugg hit och dit.

Sitter i sängen med datorn, har pluggat lite och nu är jag attan trött.
Idag har vi haft lite mys i skolan. Först hade vi två lektioner som var helt värdelösa. Skulle egentligen jobbat med en fallbeskrivning men töntade mig mest med Fina och Hanna Ma. Mest med Hanna. Faktiskt. Sedan hade vi lunch och efter det blidde det lite konsert. Det var sjukt bra! Dom hade film tema. Blev alldeles till mig när det blidde baywatch!

Imorgon ska det bli någon form av "personalfest".Får väl se hur det blir. Amanda och Lollo ska iaf vara med så det blir nog bra. :) Innan blir det nog lite dans tror jag. Är nog rätt smart iaf. Har lite att ta igen.

Idag fick jag mitt godis faktiskt! Oj så gott det var! Och oj så dåligt samvete jag har nu...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har man slutat dricka får man nog äta hur mycket godis man vill! o:

2009-03-28 @ 23:33:51
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa, visst får man det? ;O

2009-03-29 @ 18:53:34
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0