morfar.

Igår var jag hos mormor och morfar och åt middag för mormor fyller år idag. Min moster och hennes man var där med mina kusiner och så var det jag, mamma, pappa och min morbror.
Min morfar frågade mig igår varför jag aldrig har med mig nån grabb dit och jag sa att jag inte hade nån. Han frågade varför och jag frågade vad jag skulle med det till. Då sa han att dom kanske var för blyga för att komma på besök. :) Han är rätt söt min morfar.

Något jag gärna skulle vilja är att ta med mig en grabb till dom.Tror nämligen att det skulle uppskattas eftersom båda mina bröder haft med sig sina flickvänner och jag är deras enda barnbarn som är tjej så skulle det nog vara kul för dom att få träffa en pojkvän som omväxling. Men jag vet inte ifall morfar kommer få uppleva en till julafton och jag vet inte heller om han kommer få uppleva en grabb.. Men jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Annars kan du ta med miiiiig. (:

2009-03-03 @ 21:55:27
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Då skulle han nog bli gladis i magen. :)

2009-03-03 @ 23:44:20
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0