Gurgel och lätt glass.

Igår efter jobbet så åkte jag direkt till kiropraktorn. Innan så var jag lite skeptisk, tänkte att det inte var så nödvändigt. Väl där, fick jag som vanligt börja med att böja mig framåt och sedan åt båda sidorna, för att hon ska se ifall jag böjer rakt eller snett. När jag skulle böja mig åt höger gick det bra, ryggraden böjde sig som den skulle. När jag sen skulle böja mig åt vänster var det liite värre. Först gick ryggraden så gott som rakt, och sen böjde den sig. Egentligen ska den ju böja sig hela vägen. Vet icke riktigt om du hänger med, men skit samma! Hur som helst så hoppa hon och hade sig på mig och det knackade väldans.

När jag sen kom hem la jag mig för att vila, sen skulle jag upp och laga mat. Då hade jagfått ont i halsen och hade sjukt ont i hals och nacke efter behandlingen. I morse när jag vaknade hade jagsjukt ont i halsen och jätte ont i hela kroppen. Nu är det dock bättre. Har nämligen tagit en alvedon och gurglat mig med nå skit som pappa hade. Så jag hoppas att jag orkar med dom två sista dagarna på praktiken. Skulle betyda guld.

Ne nu ska jag gå och gurlga mig igen. Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0