Bajs hund.

Ligger i sängen och tittar på svt play. Var ute med hunden tidigare och självklart skulle hon rulla sig i lite skit. Så när vi kom hem blev det till och bada till Mingas stora förtjusning! Det var inte populärt.
Pappa jobbar och mamma är i Vemdalen så jag är helt själv med Tjock. Men vi har rätt mysigt hon och jag. Hade iofs hellre varit i Vemdalen jag oxå. Där är det skoj.

Igår var det kalas i folketshus. Natha och två klasskompisar till henne firade sina 19årsdagar. Det var helt okej. Har haft roligare, men har haft betydligt tråkigare oxå! Träffade Julia och det var verkligen inte igår! Hur kul som helst! Har saknat henne nåt sjukt. Annars kände jag icke så många men fick mig en och annan ny bekantskap och det är ju alltid skoj...

Nej nu ska jag förberade en kväll framför TV'n med mediaboxen. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0