Hemma igen.

Då var man hemma igen då... Kom hem igår vid halv 9. Var så sjukt trött efter helgen så jag satte mig vid datorn och tittade på Systrar i Jeans, sen gick Fis och la sig. Trött som hon var...

Helgen har varit helt underar! Har hänt en del rätt skumma grejer, men man måste ju bjuda på sig själv. Visst? Jag som aldrig blir brun har blivit riktigt jäkla stekt under helgen.. Anna och Emelie bokade en campingstuga åt oss till stängningshelgen i år igen. Så den 21:a augusti åker jag, Anna, Emelie och Marie ner till chappen igen. Och kanske återupplivar gamla minnen. ;)

Får väl ta och bjuda på lite godingar från helgen.

I lördags när vi hade ätit lunch skulle jag ner i min "pung" och rota med mina pengar. Jag lyckas tappa två 500ingar som seglar ner emellan plankorna på det ute golv jag står på. Mamma försökte med en kniv för att få upp dom, men springan var något smal. Efter en stund gick Marie för att hämta en tång hos brandmännen som har sin stuga några meter bort. Men det slutade med att hon fick med sig en av dom dit. Sen gick han för att hämta en tång och kom tillbaka med ytterligare en brandman. Så där låg det två brandmän på knä för att få upp en cancanbruttas pengar. Dom hade iaf kul medans dom höll på, och Fisan fick sina pengar! :)

I fredags var Ante och Anna vääääääääldigt bakis. Dom var fortfarande fulla.. Så jag skulle gå och köpa vatten till dom samtidigt som jag skulle köpa poletter till duschen. Så när jag är på väg ringer min mobil, det är Ante.
A - Fis, vad gör du?
S - Jag är på väg och köper vatten till er...
A - Jaha... Till vilka då?
S - Ehmm... Dig och Anna.. ?
A - Jaha! Men... Vart är Anna?
S - I deras stuga..?
A - Jaha, men då går jag dit. Hej då!
Min bror är en väldigt vaken kille ibland...

Ena kvällen låg jag och Fredde och var väldigt nära på att somna. Jag ligger under täcket och han uppe på.. Så kommer Dennis, Christer och en random brud in, dom hade varit och badat...
D - Sofie.. Har du kläder på dig eller inte?
S - Kläder på mig...
D - Visa..!
S - *lyfter på täcket*
D - Jobbigt...


Jag och Anna var ute och gick, vi var på väg att möta våra söta pappor. Så kommer dom två yngsta av bröderna Dalton gåendes.
En av bröderna Dalton - Är ni lediga idag?
A (samtidigt som mig) - Ja
S (samtidigt som Anna) - Nej


Finns väl egentligen en hel del till att skriva, men jag måste gå och göra lite nytta.. Flyttar ju snart och det finns en hel del att göra.. Lägger upp lite bilder ikväll och skriver mer då.



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0