midsommardagen

Då var snart årets midsommar över, och jag måste hålla med min bror. Trots att det bara är midsommar en gång om året så är det faktiskt bara den 3:e oktober och 17:e april en gång om året oxå. Nej, midsommar är inget speciellt. Iaf inte för mig..
Trots en väldigt trevlig kväll igår så känner jag idag att jag kanske inte skulle haft något för mig. För idag snurrar tankarna mer än innan.. En del frågor som jag vill ha svar på men inte vågar fråga. Vissa beslut som jag varit så säker på verkar inte längre lika självklara. Några fakta verkar inte längre ha någon grund till åsikter och tyckanden. Men som sagt, jag hade väldigt trevligt igår! Var hemma hos familjen Lundgren och där var det massa söton från jakan så mig var det inte synd om. En del av dom har jag inte träffat sen i vintras, så det var sjukt kul att få träffa dom igen. :)

Jag känner mig tom på allt. Det enda som verkar finnas är miljoner tankar som jag bara vill skrämma bort. Kanske kan Minga skrämma dom, eller till och med äta upp dom?

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0