hej världen.

"Fira ett tragiskt bröllop för bara 7.500kr" Vem vill betala 7.500kr för att gifta sig på en jäkla balkong?! Jag skulle iaf inte vilja gifta mig på en balkong där det sägs att Romeo har uppvaktat Julia. Men å andra sidan så har jag lite svårt för sånt där...

"Bankirer får betlad semester i fem år" Jag har nog valt fel yrke....

"Får du cancer av ditt jobb?" Jag vet inte.. Stog inget om "tempo kassörskor", "ledsagare till barn med downs syndrom" eller  "vårdbiträden inom äldreomsorgen" så jag vet faktiskt icke!

"Gravida Samantha dömd till livstid" Kul för ungen sen när hon/han börjar dagis eller skolan och ska berätta vad hans/hennes föräldrar gör. "Hej, min mamma sitter i fängelse för heroinsmuggling, vad gör din?"

"Penisförlängningar är bra för jämdställdheten" Jag förstår inte riktigt grejen, men om man tycker att den är så liten så visst. Men vad det har med jämställdhet och göra fattar jag verkligen inte. Gör du?

"Avklädd kvinna fick massage av polisman" Inte visste jag att poliser hade så lite att dom hade tid att massera. Halvnaken dessutom! Det är alltså dit man ska gå om man är lite stel i ryggen.. Jag vet vart jag ska åka imorgon iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0