glad midsommar

Jag är verkligen dålig på att uppdatera, men jag har kommit lite som av mig med det här. Men jag ska försöka.

Imorgon är det midsommaafton och jag jobbar. Börjar 7 och slutar 11.30, så det går ju ingen större nöd på mig. Jobbar dock samma lika tid på lördag och söndag. Men det är ju pengar! Har väl egentligen inga planer för morgondagen. Natha tyckte att jag skulle komma förbi hennes far, och en liten sväng dit ska jag nog bjuda på. Men jag är så sjukt otaggad för midsommar. Midsommar och valborg är inte mina "favorit högtider" om man säger så...

Annars går det bra på jobbet iaf. Har fått delegering nu oxå så jag får ge medicin, så nu är det bara att tuta och köra!

Får väl önska alla en glad midsommar!

/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför börjar man 7 och slutar 11.30? :)

2009-06-23 @ 20:27:44
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att det behövs mer hjälp på morgonen när alla ska upp. 8-)

2009-06-24 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0