ge mig sommar.

Snart är skolan över och det väntar en massa jobb för mig. Dock inte lika mycket som i somras, men en del. Sen blir det en tripp till High Chaparral. <3 Bara 21 dagar kvar. ;) Men sen då? Är det meningen att man inte ska ha något annat för sig? Nåt får jag ta och hitta på. Om inte annat så tror jag att det får bli en resa till hösten eller nåt.. Någon som vill haka?

I höstblir det skola, igen.. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det här med skola. Har känt mig hel trött på skolan hela det här läsåret. Trots att jag haft halvdagar 4 av 5 dagar i veckan. Hoppas att jag kan rycka upp mig till hösten. Inte för att jag skulle få för mig att hoppa av eller nåt. Men jag skulle gärna vilja prestera så bra som jag verkligen kan. Fast å andra sidan vet jag inte om jag kan prestera så mycket bättre med tanke på att dom tre kurserna som jag avslutar nu får jag MVG i två och VG i ett. Men å andra sidan så blir det lite mer och lite annat till hösten. Jag ska för det första börja läsa matte B. Läste matte A för två år sen och jag var väl inte så engagerad. Så fortsätter vi med medicinsk grundkurs och geriatrik. Så kommer vi bland annat att börja med psykologi A och social omsorg. Så har jag valt rättskunskap och kommunikation.
Jag hoppas verkligen att jag kommer rycka upp mig. Nej, dumt sagt. Jag SKA rycka upp mig.

Tjillevippen! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0