Chappen - here we come!

Imorgon smäller det! Då åker vi till chappen. Jäklar vad jag har längtat! :) Om 24 timmar sitter jag och äter troligen pizza och har det allmänt bra med några av världens bästa! Vilken underbar helg jag kommer att ha!

Idag har jag jobbat och haft mig. Började 7.30 och slutade 16. Hade en ovanligt trevlig dag på jobbet. Iofs så kan jag inte påstå att jag haft en otrevlig dag på jobbet. Men iaf! Trivs som fisken i vattnet både med personal och boende.

Minga kom precis och satte sig bredvid mig. Tror hon vill ha lite kärlek. Eller möjligen gå ut.. Hur som så borde jag ta och packa klart. Måste erkänna att jag började packa redan förra veckan. 8-) Det var visserligen bara lakan och mina cancan kläder (även kallat shangshang). Men det sista ska ner nu, för troligen så ska jag folja med familjen Lundgren i deras bil imorgon för mina föräldrar kommer åka något senare.

Får se om jag orkar skriva när jag kommer hem på söndag, annars ska jag skriva på måndag. Juste, borde tömma och ladda mina kameror. 8-)



På återseende / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0