återigen måndag.

Då var det måndag igen och allra sista måndagen i skolan. Häääärligt!
Startade morgonen med cooper test. Mindre skoj. Så runt halv 9 i morse tog jag och sprang 2km på 12min. Det var nämligen det som var gränsen för att bli godkänd. Och eftersom vi var 2 av 6 som blev godkända så känner jag mig rätt stolt.

Imorgon blir det sista besöket på psyk. Efter det ska jag och min söta klass åka till nordiska museet. Hoppas att det blir skoj!

Carro åkte hem för en stund sen. VI har glott på Den Svarta Dahlian. För er som inte har sett den kan jag säga att det var en väldigt speicell film. Ganska bra faktiskt. Måste dock se den igen för jag fattade inte så mycket. Den var nämligen ganska rörig.


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0