fullt upp, ja lite

Har verkligen haft fullt upp sen vi kom hem.. Det ska röjas, städas och inte minst plockas och plockas och plockas! Det är mycket som ska göras när man ska flytta.. Dessutom när det man ska flytta till inte är helt klart så blir det ju lite mer. Men det blir nog bra!

Idag gjorde jag mitt absolut sista besök på villan (psyk), iaf som det ser ut just nu.. Var och träffade min psykiatriker. Vi diskuterade min medicinering. Så jag ska iaf äta det i ytterligare 6 månader, sen får vi se hur det blir.. Men så ser iaf planen ut.

Igår var jag på Ikea med mina päron. Köpte lite skit till några garderober. Blev sjukt sugen på att flytta hemifrån och få inreda! :D Men det kommer nog bli lite nya saker till min barrack så jag får nöja mig med det så länge. ;)



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0