flytt.

Jag kommer nog den närmaste tiden att vara väldans dålig på att uppdatera (som ni kanske har märkt). Det är nämligen så att vi för drygt en vecka sedan flyttade och med det så har vi ingen telefon och där med inget internet. Så det jag/vi har att tillgå är min fars mobila internet. Men jag är även väldigt off då jag har en hel del att göra. Det ska plockas och en massa annat. T.ex så har jag ingen garderob så just nu bor större delen av mina kläder i en sopsäck och resten bor i min byrå och hänger på en ställning som tar upp halva rummet. Så uppdateringen kommer nig att bli lite dålig den närmaste tiden, menjag ska försöka uppdatera lite emellan åt. Tänkte bjuda på lite bilder, men det få blir en annan dag.



Simma lugnt! / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du va död såfan, <3333333

väntar på bilder från your new house!<3

2009-07-21 @ 10:13:19
Postat av: Sofie

Jag lever. ;) Och bilder kommer! <3

2009-07-23 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0