Praktik, jobb och födelsedagar.

Igår var sista skoldagen på sju veckor. Ska bli så sjukt jävla skönt! Har praktik i sex veckor + sportlovet. Ska vara på Enebacken, ligger i åkersberga. Det blir nog bra. :)

Igår var jag alldeles ensam hemma med Minga. Så jag tjocka godis och tittade på Center Stage: Turn It Up, sjukt bra film!
Idag har jag jobbat, med Amanda. Kul och träffa henne, blir inte så ofta nu för tiden... Vi diskuterade lite om våra födelsedagar som är snart. Amanda tyckte att vi skulle ta och gå ut och käka och sen dra till 360. Och jag tycker det lät som ne bra idé! Även fast jag inte tycker om och fylla år... Så jag tycker att alla som är taggade tar och taggar till och hakar. När det sker vet jag icke än, beror på hur jag jobbar. Men iaf! Kul vaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0