Annorlunda helg.

Gårdagen var rätt konstig.. Den börjar som vanligt när det är lördag och jag ska jobba. Jag kommer till jobbet. Helene och Kerim är där. En timme senare kommer Amanda. Sen kommer Andreas. Helene åker hem. Sen även Kerim. osv. Men igår så ringde mamma och sa att hon blivit magsjuk så hon kunde inte hämta mig, som tur var så var Amanda snelis och körde hem mig. :) Inte nog med det så berätta hon att Jocke precis hade opererat blindtarmen. Tydligen hade han fått ont i magen på fredagen och åkt in under lördag morgon. Egentligen skulle han fått åkt hem idag, men han hade fortfarande ont så han blir kvar över natten.
Jag hatar verkligen när sånt här händer, och jag önskar varje gång att det skulle hända mig själv istället för någon jag älskar.
Hur som helst så skulle jag har gått på fest igår för Aline fyller 20, men så blidde det icke. Det var väl egentligen bara tur för mig. På gott och ont..

Om gårdagen var konstig så har idag varit annorlunda. En helt främmande snubbe lägger till mig på msn och frågar ifall jag vill gifta mig med honom. Han var tydligen söt och bäst, så det kanske var lite osis att jag tacka nej. Eller? 8-) Haha. Jaa... det är inte svårt när det är lätt..

Nu hoppas jag på att Jocke får komma hem och att han blir bra. Och att Anna och Skallen kommer ihåg att ta med sig min väska imorgon. Den är saknad.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken märklig helg.. :/

2009-01-05 @ 00:34:10
URL: http://detvarkaisersomsadet.blogspot.com
Postat av: Snusking

Jaa, lite tagen på sängen.. Typ..

2009-01-05 @ 23:15:41
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0