Så kul så.

Det var inte igår vill jag lova.. Har funderat på att skriva, men orken och motivationen sprang iväg..

Har börjat min praktik och trivs som fisken i vattnet! Dom boende är hel mysiga och personalen också. Varje måndag och fredag har dom dans för alla boende i hela huset och det samlas runt ca 40 tanter och farbröder där och ska dansa. Igår var jag med och det var fem tanter från min avdelning där och jag bjöd upp dom två gånger var. Att se hur dom förändras i ansiktet från dyster till lycklig som ett barn på julafton var hur kul som helst! Det finns inte mycket som klår den känslan, när man gör något så litet för någon som blir så glad! Det känns i hela kroppen.

Idag är jag ledig, sen jobbar jag onsdag-fredag, sen är jag ledig hela helgen. På torsdag kommer det bli en lång dag, ska först till min psykolog kl. 9, som jag inte har varit hos på över en månad. Jag vill verkligen inte dit men måste... BLE! Sen börjar jag 14, slutar 20.. Jag hinner inte hem emellan så det blir till att roa sig med något tills jag börjar. Så kommer jag inte vara hemma förän runt 22. Kul vaa? Jaja.. Sånt som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0