Pans.

Det var inte igår. Ska försöka bli lite bättre på att skriva, men ibland sviker orken och lusten...

Nästa vecka är det lov och igår var det utgång. Vi gick till Pans i gamla stan, jag, Natha, Amanda, Jessica, Mallan, Alex, Alex, Sandra, Kattis och Ina. Efter ett tag kom även Ullis, Hanna och Pernilla. Vi dansade och hade oss. Det var sjukt skoj vill jag lova! :)

Förutom utgången igår så hade jag även praktik vilket var mindre skoj just igår. En av tanterna mådde allt annat än bra, hade ont i hela kroppen och det riktigt bubblade om hennes bröstkorg. Så jag vet inte ifall det är en mindre när jag kommer tillbaka efter lovet eller inte.. :/

Lite bilder från igår

  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0