Minga och jag

Har varit ensam hela dagen, egentligen enda sen igår runt 2. Helt själv med Minga. Om jag får säga det själv så tycker jag att vi har haft det rätt mysigt, ifall hon tycker det vet jag inte. Men jag hoppas. :)


Igår var jag som sagt med Natha och Amanda på kvällen. Idag har jag varit ute och gått med Minga, lagat mat, tvättat och små städat på mitt rum. Inte nog med det så har jag hunnit med att dega en hel massa. Kul vaa?
Snart kommer mamma hem och hon lär väl vara glad i hatten efter sin lilla Ålands tripp, själv börjar jag bli hungrig och funderar på ifall Minga kanske vill ut och gå en sväng.. Hmm... Vad mycket det blev nu. Eller blev det verkligen det?


du och jag tjocken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0