Fis 19.

Jaa, vart ska man börja... Fick starta min dag runt 06.20, eller ja.. väckarklockan vakna då iaf. 8-) Åkte iväg med bussen som gick 7. Sen iväg till psyk och träffa min psykolog vid 9. Efter det drog jag till täby centrum och väntade på pappa. Sen när han kom då så åt vi lunch på Palma pizzeria och efter det gick vi till stadium och jag fick mig ett par skor. :) Efter det åkte vi till berga och fika, sen körde pappa mig till Enebacken och det var bara till att börja jobba. 14-20... Kom hem för drygt en timme sen, så man kan väl säga att min dag har varit lååååång. Kan förklara varför jag är så trött..

Hur som så var det jobbigt att vara på psyk igen. Det var så länge sen. Som vanligt så var jag rätt låg när jag åkte därifrån och på väg till täby centrum höll det på att brista för mig, men då ringde Fina och sjöng så fint för mig. Då blev jag glad. :) Sen blev jag glad när pappa kom och åt med mig.

Igår hade min otroligt söta mamma köpt Ben & Jerry's glass till mig eftersom jag älskar det. Plus att hon hade köpt en massa mat lådor så jag skulle ha något att äta ikväll när jag kom hem. Nu ikväll när jag kom hem låg det ett gossedjur på sängen som hon köpt.
Ibland tycker jag om mina föräldrar, väldigt mycket. <3

Då var man 19, ett år kvar till 20... Känner mig dock fortfarande som 16...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0