Lucia,

Måste börja med att berätta vad jag gjorde i fredags! Var nämligen hos veterinären med Minga. Upptäckte för en vecka sen att hon hade något på nosen som såg ut som ett brännsår. Men det var det inte utan någon form at pigmentföränring. Dessutom så var hon lite svullen och så. Veterinären tog prov och Minga var så jäkla duktig! :) Sen åkte jag och mamma till farmor och sen tog Ante och jag och åkte ut till ön med bilen och hunden.

Igår så pluggade jag rättskunskap. Ska nämligen lämna in en fördjupning imorgon om straffverkställning. Så drygt 4 000 ord och 15 sidor senare så var jag färdig! Oj vad skönt det kändes...

Idag har jag ridit Vacasso, fick dessutom sällskap av Sofie och Mosses. Det var skit mysigt! :)

Hoppas ni haft en trevlig Lucia, / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0