jul igen,

Det här jullovet hade jag tänkt ta det lugnt. Men att försöka vila upp sig i det här huset är ungefär soma tt vila upp sig under ett fyspass. Enda skillnaden är att under ett fyspass så blir man trött rent fysiskt. I det här huset blir man trött rent psykiskt. Alla är så jäkla stressade och jag vet inte ens varför... Så jag ahde nog gärna jobbat det här lovet, för då hade jag iaf tröttat ut kroppen, + att jag sluppit vara hemma.

Jag älskar julen, har alltid gjort. Längtar alltid till den in i sista stund! Sen får jag bara ångest.. Jag vill bara kunna få slappna av en enda jul, men det går inte. Jag kan inte påstå att varenda jul varit skit, en del har varit riktigt bra överlag. Men det är alltid något som skiter sig, och det är alltid samma sak. Att folk aldrig lär sig...
Jag älskar julen, det gör jag verkligen. Men varför ska det alltid bli så fel?



Kan man drunka i en snöhög? / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0