Jul 2009

Kom underfund med att tack vare min otroligt dåliga uppdatering så har jag inte berättat något om min jul. Kommer upp bilder lite senare, har nämligen lite strul med min dator så ska formatera om den. Någon dag när jag orkar...

Hur som så firades den 21:a hos farmor med hela familjen och även faster. Jocke kom ner dagen innan så även han och Diana var med. Fick lite pengar och åt god mat. :) Hade det mysigt.

22:a åkte jag in till Täby c och mötte upp Fina. Vi tog fler hål i öronen och sen följde hon med mig till Telia. Köpte ny mobil med abonnemang, kände att jag behövde en julklap av mig själv. :) Sen blev det inhandling av sista julklapparna och sen bar det hem för att pyssla lite.

23:e gick större delen av dagen till att städa, slå in julklappar och göra julgodis.

24:e jag, mamma, Jocke och Diana åkte till mormor och morfar för att fira jul. Ante jobbade så han spenderade sin julafton i Hallunda centrum. Pappa hade ont i huvudet och skulle vila upp sig inför jobbet som han skulle till på kvällen så han var hemma med Minga. Och hos mormor och morfar var det förutom vi den mest omskrivna bonden i årets Bonde Söker Fru, min faster, hennes man och mina två kusiner. Det blev god mat, lite sällskapsspel med kusinerna och mamma, Kalle Anka och julklappar. Fick lite pengar, en bok: "ledarskap med Cesar", ett foto på mina kusiner, schampo och balsam och en dvd: "Harry Potter och Halvblodsprinsen". (:

Som vanligt så bjöd även årets jul på några oönskade överraskningar... Fuck it!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0