vart tog sommaren vägen?

Den här sommaren, eller rättare sagt sommarlovet börjar lida mot sitt slut.. Det ska på sätt och vis bli skönt att börja skolan igen. Jag saknar min klass sjukt mycket!

Den här sommaren har jag nästan bara jobbat känns det som. Det har funnits så mycket jag gärna hade velat göra men inte haft tid eller ork bara för att jag jobbat så mycket. Men samtidigt så kan jag väl inte klandra mig själv. Om jag från att knappt gå en full vecka i skolan till att jobba nästan 100% så blir det rätt krävande. Både fysiskt och psykiskt.

Jag hade gärna spenderat mer tid med mina älskade vänner. Jag hade gärna haft tid att följa med på saker och ting när jag fått förfrågan om att följa med. Jag hade gärna spenderat mer tid med min kamera. Jag hade gärna spenderat mer tid med mina bröder. Och jag hade gärna tagit mig tid till att bara njuta av sommaren.

Det känns som att sommaren bara har sprungit förbi och att jag har missat halva... Men det kommer ju en sommar nästa år oxå, visst?

Tänkte bjuda på några bilder jag tog igår kväll ut över våran vik.

 



/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0