jag vet varken ut eller in.

Om min mage kommer fortsätta göra så här ont så vet jag snart inte vart jag ska ta vägen! Det strålar upp i bröstet oxå. Verkligen jätte skoj. Kanske borde göra ett till besök på lättakuten och se vad dom säger... Fortsätter det så vet jag inte vad jag gör.
Det känns lite små trist att det har svängt så mycket på sista tiden. För bara någon vecka sen så var det mesta bra. Nu vet jag inte vad... Ångesten kommer krypandes ibland. Magen gör ont till och från. Jag är alldeles för fundersam över för mycket. Även sånt som jag trodde var "över".. Jag vill så gärna rycka upp mig! Men jag vet inte vart jag ska börja. Om det nu ens finns flera ställen att börja på..? Vad vet jag!

På fredag bär det iaf av mot chappen med Anna och Marie! Jag längtar ihjäl mig! Ska bli så jäkla skönt att komma bort. Känns som det är behövligt.

Jag kommer nog göra mig själv galen snart. Om jag inte redan är det...



/ S

Kommentarer
Postat av: barso

Självklart är du galen, du är ju trots allt släkt med mig! ;)

Nä men du är en stark tjej, jag vet att allt kommer gå bra tillslut!

Kram påre!

2009-08-25 @ 21:18:31
URL: http://caroliten.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe. Jaa, vi är ju det. ;)

Tack själv. Du är oxå en stark tjej, du är ju trots allt släkt med mig. ;)

Kraaaaam påde!

2009-08-27 @ 20:07:14
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0