Hemma igen.

Har haft det fullt upp sen jag kom hem i söndags. Men nu jäklar ska jag berätta om helgens påhitt.

I torsdags kväll åkte jag och mor först till Danderyd och hälsade på morfar. Sen åkte vi till Jakobsberg. Där blev jag dumpad hos lilla Annis. :) Senare kom Skallen och även Tysken hem. Innan dom kom så satt jag och Anna och pratade om allt och inget. Så tittade jag på medan hon packade färdigt.
När det var dags att sussa låg vi och pratade en massa igen. Men tillslut somnade vi. :)

Klockan 6 i fredags morse satte vi oss i bilen med all packning och påbörjade resan söderut! 10.15 var vi framme och vi fick nyckeln till stugan på en gång. Runt halv 11 knäppte vi upp första ölen/cidern och började göra oss i ordning för att gå in på området. Sen gick vi till Mexico och käkade lite lunch. Efter det tog vi oss en liten powernap i stugan.
Kvällen spenderades på Saloonen (vart annars?). Det såg mörkt ut ett tag men efter lite tålamod så blev det rätt mycket folk och rätt bra drag! Vi hade en grym första dag helt enkelt!

Det roliga var att när vi satt på Saloonen så kom det fram en gubbe till Marie och sa att han trodde att det lös i våran bil. Och då frågade hon ifall han var säker för det nämligen stog en liknande bil vid stugan bredvid. Men han sa att han var rätt säker "för det är väl ni som har en massa ölflaskor på räcket?". Det var alltså i våran bil det lyste. x)

På lördagen vaknade vi runt 9 och gick för att äta frukost. Jag tyckte att det var jäklans skoj eftersom jag mådde bäst. ;D När vi lite senare gick förbi stugorna så sa en annan av våra granner. "Fan tjejer, ni var sötare igår..." Jag höll med!
Om fredagen var grym så var det inget emot vad lördagen skulle komma att bli!
Efter att ha gått en sväng på området och ätit lunch och så, så drog vi oss mot stugan. Efter ett tag kom Fredde och tyckte att vi skulle komma bort till deras stuga och kröka lite. Vilket vi gjorde. Efter ett tag så kom även Stefan och Stellan. Vi hade sjukt trevligt! Sen gick vi och köpte pizza. Den satt fint!
Senare gick vi in och tittade på avslutnings showen. Kan säga att den var sjukt jäkla rolig och bättre än den vanliga. Jag gillat!
Senare drog vi till Katie's för att dricka lite bira. I kön träffade vi ett gäng snubbar som började bjuda oss på öl. För er som inte vet så brukar Anna och Marie försöka sig på att prata danska, dom låter inte som riktiga danskar utan mer som danskar som försöker bryta på svenska. Hur som helst, så lurade vi i dom där killarna att Anna och Marie var från Danmark och att vi träffades för 3 år sen på Hich Chaparral och att dom bor hos mig nu under sommaren. En av snubbarna gav mig beröm för min danska! ;) Han ville dessutom bjuda mig på en resa till Colorado i februari.
Efter att ha suttit med dessa gossar ett tag ville vi gå till Saloonen och dansa. Så vi drog oss vidare! Vi gjorde dock ett stopp på toa och sen när vi gick ut därifrån så mötte vi självklart dessa gossar. Huf. Vi drog oss iaf till Saloonen och dansade som tokar!
Jag hade en grymt trevlig kväll måste jag säga.

Söndagen började med frukost och sedan röjning i stugan. Efter det så tog vi en sväng på området och sen vid 16 åkte vi hemåt... Runt 22.30 var jag hemma igen på ön. Kan inte påstå att verkligheten kallade....

Vi ses om nästa år! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0