superbus.

Idag tog jag mig en lång promenad med Minga. Vi gick förbi Mallan, Disel och Ida. Vi blev upp vinkade på lite lek. :) Satt och pratade ett bra tag med Mallan, sjukt mysigt! Ida försvann för att duscha, sen gjorde hon oss sällskap ett tag innan hon skulle åka och jobba. Disel och Minga busade, inte så mycket med varandra men lite. Minga hittade en boll som hon blev frälst i. Eftersom Disel inte tyckte så mycket om den så fick Minga den. Så nu har hon en jätte skoj boll att leka med!
Mallan berättade att hon var kontaktperson och tyckte att det var jätte kul! Så nu har jag blivit as taggad på att bli det jag oxå! Skulle vara sjukt kul, tror jag skulle gilla det. Speicellt eftersom jag gillar ledsagningen.
Mallan och Ida är så jäkla mysiga! Får ta och gå förbi där snart igen! :)

Mamma och pappa har åkt in till Norrtälje akuten för pappas axel är troligen urled. Men så kan det gå när inte haspen är på...
Och jag är så sjukt sugen på godis så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0