Sova? Ja, kanske..

Ojoj! Är helt slut. Först skola och sen hem. Tog mig en joggingrunda med Minga. Det var sjukt jobbigt. Imorgon kommer jag ha en väldans lång dag. Först skola, sen ledsagning och sen tillbaka till skolan för vi ska ha någon kulturkväll. Sen kommer jag hem vid 22 och då blir det till att packa. Sen upp tidigt på fredag. Så, man kan ju undra varför jag inte ligger och sussar, men iaf...

Måste bara säga att svt play är nog bland det bästa som någon har hittat på! Har tittat på senaste avsnittet av Andra Avenyn och Tonårsliv idag. Måste säga att Tonårsliv är väldigt inspirerande på något vis.. Jag verkligen älskar att alla tre brudarna vågar dela med sig av sina liv. Allt det bra och för att inte tala m det dåliga. Om du inte sett det så surfa dig in på svt och titta på det!

Idag har jag faktiskt förutom skola och jogging varit på villan. Det kändes så bra innan jag kom dit. Var så glad. Men efter en stund in i samtalet, sprack allt. Efteråt kände jag mig bara sänkt.. Men samtidigt så hör det väl till. Eller? Jag måste ju gå igenom såna saker för att ta mig vidare. Även allt det där som får mig sänkt. Det går helt enkelt.




Eftersom ni är så söta så tänkte jag bjuda på en otroligt charmig bild på mig själv. Tagen igår på en MSK (människan socialt och kulturelt) lektion. Lamija satte på mig en mösse från Thailand som fröken tagit med sig. Sitter dessutom och suger på en syrlig kula, men egentligen så tänkte jag på nåt mer snuskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0