solsken och kläder i högar.

Det var inte igår...

I onsdags var det skiva för min kära fru. Tyckte att det var rätt torrt fram till typ 1, sen jäklar tända jag till! Sen stog jag och dansa i 2½ timme. Det var skoj! Sen blev jag, Natha och Maria bjudna på en taxi resa hem utav Nathas mamma. Snällt va? Det var sjukt skönt kan jag lova! Innan jag drog iväg till skivan spenderade jag lite tid med Lollo. :) Den bruden borde jag spendera mer tid med. Helt klart en av dom bästaste som finns. Innan det hade vi någon slags brandövning i skolan. Skulle släcka en docka som brann och lite sånt. Var faktiskt kul!

I torsdags vaknade jag hos min kära fru och sen drog jag till skolan. Efter det blidde det jobb som ledsagare och då träffade jag Lollo igen. Efter vi hade jobbat gick vi hem till Lollo och hängde lite. Där var CC och Kerbie, har inte träffat någon av dom på jätte länge, så det var lite skoj. Kerbie och jag busade medan CC hjälpte Lollo med deklarationen och lite sånt.
Sen gick jag och mötte Steffie för att gå till Kinan och dansa. Det kändes att jag inte buggat och foxat sen julas, men efter ett tag gick det bra. :) Träffade Mathias och Jossan som jag inte träffat sen jag dansa sist. Grymt skoj! Mathias bjöd även på en fox. ;)

Idag har det bjudits på massa sol och eftersom jag inte var i skolan så tog jag mig en promenad med Tjocko. Efter promenaden så städade jag hos mina Busar. Medan jag gjorde det fick dom vara ute och skutta i sin lilla hage. Bullen blidde attan glad och la sig i solen och myste. :) Man verkligen såg hur han njöt.
Förutom det har jag städat på mitt rum. Har plockat en massa, är inne på 3:e timmen med städandet. Men jag lär inte hinna klart, hade nämligen tänkt ge mig för idag. Får fortsätta på söndag helt enkelt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0