pics.

Ni som känner mig vet att jag har en viss svaghet för kameror, ni som inte känner mig ni vet nu det oxå. Mina kära djur faller ofta offer. Jag tänkte därför bjuda på en del bilder, bara för att. Dom flesta har ni säkert sett förr, men en del saker tröttnar ögat aldrig på...


Trött Pänglo.                                  Matte kliiiiia, snela
 


Ante och Minga tycker om att busa.                       SÖT farbror!                       
 


08 besökte vi USA och New York.           Palmer utanför vårat motel.       
 


Grand canyon fick vi beskåda.             Resan avslutades i VEGAS! <3
 


2008 besköte vi även Malta!                       Bror goes dressman         
 


Happypill sågs två gånger.                          Lillasyster sågs en.       
 



Photoshop kanske inte älskar mig... Men jag älskar photoshop!


 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0