påskafton.

Kom underfund med att jag inte har skrivit om min påskafton. Så det gör jag nu helt enkelt!

Dagen började med att mamma, pappa och bror försvann iväg till getis för att fixa och ha sig. Så jag var själv med Minga. Släppte ut mina små busar i sin hage och inge mer. Var sjukt nere. Sen ringde mamma och bad mig ta upp köttfärs ur frysen, vilket jag gjorde. Hon märkte då att jag var allt annat än glad och fråga "är det inge bra?", och jag svara "nej". Då fick jag prata med bror som sa att han skulle stanna kvar över kvällen och åka hem dagen efter, vilket gjorde mig glad för då slapp jag spendera kvällen ensam eftersom mamma och pappa skulle bort. Så jag och bror åt tacos och sen spelade vi star wars på xbox! ;; Så jävla kul! Helt underbart kul tom! :D

Såg precis att jag fått matersättningen från min APU period. Wiiiiie! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0