kul lov, verkligen.

På idrotten i skolan har vi fått en så kallad träningsdagbok vi ska skriva i allt vi tränar, vad vi tränar, hur länge, hur jobbigt det har varit och hur kul det var. Det ska vi göra fram till sommaren. Kul va? Nej, inte direkt. Vad gör jag för träning liksom? Ut och går med Minga, följer väl kanske med ut med hästarna när jag ledsagar och dansar. Det är ju träning det också, jag bibehåller ju iaf min motion. Iaf det är ju vackert...

Idag har jag absolut ingenting på schemat. Känns på sätt och vis lite torrt. Kanske borde man skriva på en grej som jag borde lämna in till min ena fröke. Visserligen sa hon att det jag redan lämnat in räckte, men jag tyckte att det lilla jag lämnat in sög så vi får väl se. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag skulle vilja göra något kul, men vad? Alltid lika värdelösa lov. Jag har aldrig nåt att göra... Men jag får väl skylla mig själv som inte tar mig i kragen och hittar på nåt. Ja.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Träffa mig, Ellen och Sara någon dag!

2009-04-08 @ 16:10:34
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

JA! ;;

2009-04-08 @ 23:56:33
URL: http://sofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0