I väntan på bättre tider..

Sitter och väntar på att jag och mamma ska iväg och dansa lite. Kul va? Ja, det ska bli sjukt kul. Har dessutom gått en lång promenad idag med mamma och Minga, var sjukt skönt. Så ikväll kommer jag verkligen sova gott efter både promenix och dans.

För snart två veckor sen gick min mobil sönder och jag har fått levt med min brors gamla Nokia. Ingen höjdare då det brusar när man pratar, batteriet håller dåligt och kalendern suger. Kalendern i min gamla mobil var halva mitt liv, där skrev jag upp ALLT! Så nu så hade jag tänkt att jag skulle införskaffa mig en ny. Problemet är att jag har lite knapert med pengar, så jag måste vänta tills iaf den 25:e - 27:e då jag får lön. Eller egentligen till sista, tror inte lönen räcker så jag får vänta på studiebidraget. Har räknat på att med alla pengar som jag lånat ut till folk och itne fått tillbaka så ligger jag 580kr plus. Dom pengarna skulle inte sitta fel, men å andra sidan så räcker inte dom heller till en ny mobil så det är väl lite skit samma. Hur som så har jag iaf hittat två möjliga objekt. Problemet är bara att jag har inte en blekaste om vilken som är bäst, så jag hade tänkt be mina bröder, eller bara den ena, att kolla upp vad han/dom tycker.. Men men, jag har ju egentligen ingen bråska..

Nu ska jag åka och dansa och ni får simma lugnt så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0