ansiktsboken.

Jag gillar bara facebook mer och mer. För nån vecka sedan letade min mamma upp några släktningar från blekinge och hittade några av mina sysslingar. Då skrev en av dom till mig och informerade mig om att vi var sysslingar. Och hur kul är inte det på en skala? Jo mega kul! Träffade henne och hennes systrar 02 - 03 nån gång tror jag. Då hade hon glasögon och såg helt annorlunda ut. Det är så mycket man går miste om gällande andra som man ändå är släkt med. Nu är visserligen inte sysslingar så jätte nära släkt, men iaf. Jag blir så jäkla avis när folk träffar sina kusiner och har bra relation till dom. Jag har två kusiner, pojkar. Den ena är 9år och den andra fyller 11år. Jag är alltså rätt mycket äldre än båda. Sen har jag två sysslingar som bor i stan som jag tyvärr inte har nån vidare kontakt med. Sen tog det slut på nära släktingar i min ålder. Så jag blev hur jävla glad som helst när Emma skrev till mig!
Inte nog med det så hittade jag idag ett gamalt ex till min bror som jag inte träffat sen jag var 14 eller nåt tror jag. Och hon är hur gullig som helst! Är det inte roligt när man hittar folk man inte träffat på jätte länge och helt tappat kontakten med? Ansiktsboken är bra. Dessutom gillar jag att man kan tagga folk på bilder. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0