Sånt här tycker vi inte om

Dom senaste dagarna har varit rätt kaotiska måste jag säga (även fast jag spenderat dom två senaste dygnen mesta dels i sängen). Har haft ont i magen och ryggen och har kanppt orkat röra mig. Ble!

Pappa åkte in till Huddinge sjukhus och skulle till orologen. Innan det så gick han till akuten och dom slängde upp honom på en brist på två röda. Sen tog dom ekg och massa prover. Egentligen ville dom inte släppa iväg honom för dom ville ha kvar honom för observation, men han sa att han ville hem och det fick han. Dom var dock inte så glada men dom gick iaf med på det.

Mitt humör har svängt som en jävla berg-och dalbana dom senaste dagarna. Jag hatar sånt!

Dessutom börjar det nog bli dags för två kaniner att bli en. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0