Idag är inte imorgon,

Jag måste verkligen få mig själv att framstå som patetisk! Där kom det. Fuck. Att jag alltid ska göra samma sak, alltid trycka ner mig själv. Vem bryr sig, egentligen? Det här är ju bara för att jag ska få skriva av mig, inget annat. Men jag måste verkligen låta som en patetisk jävel.

Även fast jag borde, kommer jag inte kunna hålla det den här gången heller. Jag har fattat det länge, att jag inte borde dricka. Men jag har gjort det ändå, för jag skiter i det. Som om det skulle gå bättre den här gången bara för att någon med vit rock sagt åt mig att jag inte borde? Okej då, hon hade inte vit rock, men iaf...

När jag somnar ikväll, hoppas jag att tanken om att inte vakna inte finns där.
När jag vaknar imorgon, hoppas jag att allt ska vara som bortblåst.


Vet du hur det känns att försöka greppa, men bara falla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0