Bror vet bäst.

Min bror sa en väldigt smart sak en gång, iofs så brukar min bror (båda mina bröder faktiskt) säga smarta saker väldigt ofta. Men just den här saken är något som jag borde tagit vid tidigare. Han sa nämligen att alla är idioter tills dom har bevisat motsatsen. Man ska inte gå runt och tro det bästa om alla, då blir man bara besviken när dom visar det motsatta.
Från och med nu ska jag göra det. För även om du säger att du är nåt utöver det vanliga, så gör det lika ont när det "ovanliga" visar sig vara att suga åt sig och sen att glömma allt som fanns.

Ibland önskar jag att du skulle vilja prata med mig igen. Men jag skakar snabbt bort det... Jag trodde ett tag att du fullständigt sket i allt, att du inte skulle känna skam. Men det var din blick som sänktes, som flackade. Inte min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0