a memory for my soul

Ibland undrar jag vad du fick ut av allt? Jag vet inte, för jag orkar aldrig tänka mer på det. Det är något jag vill ska vara ett minne blott. Kanske tom bara en dum tanke om något som händer andra och inte en själv. Men det är just sånt som händer en själv. Sånt som får en att tveka på andras trovärdighet. Sånt som får en att förstå vad tomma löften egentligen är. Precis just det som får en att undra hur folk egentligen tänker.
Om man tänker efter så är det ju egentligen "bara" ett minne blott. Ett minne som jag ältar.
En del frågor kommer man aldrig få svar på. Bland annat för att man aldrig frågar...


När något verkar vara för bra för att vara sant... då är det inte det heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2008-10-29 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0