Det här sög ju.


Kommentarer
Postat av: Blondinbello

sv: Eller hur! Det ser ut som att han kommer falla ihop när som helst

2008-10-15 @ 15:07:35
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofie som du nu heter! Jag vet inte vad du gör med ditt liv, men ser att det måste bli en ändring! Du är nog den sorgligaste människa jag läst om. Jag tror du mer ha en instinkt att folk ska tycka synd om dig, en känsla jag har! Skit i alla tabletter du går på, vad dom än hjälper dig med. Rör på dig, skratta, umgås med folk du älskar. Nedvärdera aldrig dig själv vännen. Kämpa!! Livet är inte bara skit! Se dig omkring!

Du hakar upp dig på små saker och blir arg över det...Se saker i helhet.

Jag vill verkligen inte komma här som nån jävla mamma/pappa och peka dit och då men jag vill bara se dig glad!!



Prata med nån, förstora inte upp små saker!



Mvh "En som bryr sig om andra!"

2008-10-23 @ 17:49:51
Postat av: Sofie

Nej, jag söker inte medlidande. Det här är bara ett sätt för mig att få ventilera tankar.

Jag har ingen aning om vem du är, men allt det du skriver om "ändring hit och dit" och röra på sig och älska och bla bla. Det är saker jag hört hur jävla många gånger som helst. Ja, jag vet vad som behövs ändras. Men det går inte bara med en blinkning. Säg till en missbrukare att han/hon ska sluta missbruka och se hur lätt det är.



En del saker måste man mogna för att kunna ta sig igenom...

2008-10-23 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0