hej mitt vinterland

Idag vill jag lova att det har snöat en hel del. Men till skolan kom jag, hem oxå för den delen! Är lite imponerad av att hela klassen faktiskt var i skolan idag, iaf på sista lektionen. Dom flesta var sena till första och jag drog under andra så... Men sen jävlar var vi alla där! Det är inte så ofta... 8-)
Hoppas nu bara att snön ligger kvar, iaf till jul. Då är jag en glad Fis.

Idag fick jag "lära" mig att jag har ett moget tänk. Inte gällande allt kanske, men när det gäller en del saker. Egentligen så vet jag inte själv ifall det är så, kanske, kanske inte... Ifall det har stor betydelse eller inte, det vet jag inte heller.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0